Rovaniemi

Hej!!! Jag och Ewelina sitter nu och ser på tv och har just ätit lite choklad mousse och frukt. Jag är ganska trött nu för jag låg och läste till 03.00 och vi gick upp runt åtta för att fara till Seppos mamma och pappas resturang för att äta frukost buffé. Vi har även varit en sväng på stan, men det är ju söndag så nästan allt är stängt.

Jag vill att ni ska få se hur det ser ut i den här lyan så jag bjuder på en film som Ewelina tidigare spelade in.  Filmen är på sne, but what to do? Anyway, Enjoy! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag trodde de va ngn liten stuga ni snackade om?

den va ju as stor å fin:)

2010-06-20 @ 14:38:04
URL: http://ooverandoout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0