Ny moppe

Gårdagen var super! Fick god mat och folket var underbart! Kommer sakna allt, men taggar ändå gymnasiet! Fast mest av allt taggar jag ju hela sommaren som jag har framför mig.

Idag fick Amir komma ut på en skritt tur i skogen ca 35minuter. Pigg och glad var han och försökte äta från träden varje gång vi passerade ett. Efter stallet så fortsatte jag till pappas jobb och när jag kom in på Volvo la han händerna för ögonen på mig och gick fram till en moppe. En sprillans ny Yamaha Aerox!
      
Nu ska jag göra mig klar, sedan blir det att ta 15.20 bussen till stan för att gå på tivoli med Amanda, Josse & Jessica. Blir säkert hur kul som helst, trots det tråkiga vädret. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är kung!

hur många besökare har du?:)

2010-06-12 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0