Hoppträningen

Hoppträningen idag har jag väl lite blandat att säga om. Amir var trött så han blev kräsen på min ridning. Jag höll på och lättade i handen och kände inget avstånd på ett hinder så jag tänkte bara fläska av honom typ hundra mil innan, men det gick han inte med på och det var ju tur det. Så när jag började rida ordentligt gick det bättre.

Vi hoppade bana idag. Fick först veta grunden som alla började med att hoppa. Det var då jag höll på och släppte i handen, men läromästaren Amir ville ha det precis rätt idag så det var bara att skärpa till sig. Vi fortsatte sedan med omhoppningen. Då var det tävling så alla taggade till. Man fick två chanser på sig. Jag var inte nöjd med min första runda så då red jag en gång till. Då gick det bättre och vi fick bästa tiden så jag vann ett dumlepaket. Amir fick nöja sig med slickburken, men det hade han nog inget emot. ;)
          
                          
Vad skulle jag göra utan min finaste Amir?
Nu ska jag borsta gaddarna, sedan blir det att krypa till kojs! God natt/emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är typ aldrig me willy?

2010-06-20 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0