Dagen som började så bra..

Hey! Idag har vi haft brännbollsturnering och måste väl säga att det gick rätt bra. Vann alla matcher så vi vann hela brännbollsturneringen ;)

Sedan började det mindre roliga..
Jag hoppade upp mot taket när jag stod i korridoren och då hoppade även min mobil ut ur fickan så den fick värsta åkturen. Först uppåt sedan rätt ner i det hårda stengolvet. Min skärm är nu i tusen bitar.

Oturen fortsatte när jag skulle betala med kortet. Tidigare när jag var med Sofia så var vi och köpte pizza. Jag tog hennes kort och fick koden när vi var på väg till pizzerian. När jag stod i kassan hade jag råkat ta mitt kort istället och knappade då in hennes kod tre gånger för att det bara blev fel. Sedan märkte jag att det var mitt egna kort jag tagit. Men iallafall, så nu är mitt kort spärrat. Riktigt drygt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0