Än en gång

sorry för dålig uppdatering!

Kom hem för ett tag sedan. Resan hem var drygaste ever. Körde min nya moppe och den måste ju köras in så hela vägen körde jag mellan 20-30 km/h. Tog lite över två timmar, fifän.

Längtar tills man kan gasa på lite..
       
Har iallafall varit i stan hela dagen. Sov hos Sofia och vi hade utsläpp i hennes stall. Vi var där runt 08.00 och då fick jag rida Ramiiro på banan. :)  Efter stallet hann vi vara hemma en stund innan vi skulle tillbaka igen. Bella skulle iväg till Vännäs för att besiktas så det var bara att packa sig iväg.

När vi var klara hos veterinären var det tillbaka till stallet. Sofia red Tiesto innan vi skyndade oss iväg till mitt stall. Jag red Amir och Sofia fick rida Benny. Blev att fara ut och busa i skogen och det uppskattade hästarna.

När allt hästande var klart för dagen skjutsade jag hem Sofia innan jag själv fortsatte hemåt. Nu är jag äntligen hemma och har hunnit mumsa i mig lite Ben&Jerrys. Nu ska jag slå Willy en pling! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0