Tävlingsresultat

Hej! Idag har vi då varit i Stöcke och tävlat och jag är nöjd över dagen!

LC- Amir gick väldigt bra och i omhoppningen lyssnade han hur bra som helst. Lite tittig var han, men Stöcke var ju ett helt nytt ställe för honom. Iallafall så blev vi felfria och rundan räckte till en första placering!

LC (laget) - Jag var med i Hippos Div 2 lag och och det slutade med 4fel för mig då det blev ett stopp på sista i grunden. Höll även på få ett stopp på tredje hindret då Amir blev tittig, men han hoppade stilla stående. Han var ändå shysst och räddade mig mycket då jag red som en kratta. Samma sak gjorde han i första klassen.

I laget var jag - Amir, Elin - Mio, Johanna - Tingeling. Även Elin fick som mig 4 fel i grunden så vårat lag gick inte vidare till omhoppning. Amir fick stå i transporten och äta för att det inte fanns någon uppstallning, men när maten var slut blev han väl rastlös och började greja på och då hade stackarn lyckats fastna med grimman i en grej så att han satt fast med huvudet. Amir hade fått panik och Elins mamma hade sett hur transporten gungade på. Jag gick banan då och visste inget, men när jag gått klart så undrade jag vart mamma var och fick då höra att hon hade varit tvungen att gå iväg till Amir för att han varit orolig. När jag kom dit stod mamma där + Marianne och dom hade lyckats få loss honom.

Vi kollade igenom honom och hittade ett sår som under hakan, eller lite mer under huvudet och vi trodde även att det blivit ett sår på benet, men det hade bara varit lite blod från såret.Usch, det är så hemskt när sånt där ska hända. När han kom hem fick han en dusch, benen kyldes, såret tvättades med jodopax och bluespray sedan fick han gå in med back on track på benen.

Har hunnit fixa filmen från LC:n, enjoy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0