Shoppat

Kom hem från Hörnefors någon gång runt kl 22.00, men har inte hittat till datorn förrän nu. Amanda red lite på banan och även Willy och Jonte var med. Jag fick rida lite, men kände bara för att skritta då stigläderna var en meter för lång ungefär (även fast Amanda kortade dom allt som gick)..

Nu är jag som sagt hemma och tidigare idag var jag in på Hööks i Stockholm och shoppade. Tänkte visa er nu vad jag hittade. 
                                   Ridbyxor - 499kr

                                Ridstövlar - 1099kr

                                   Tröja - 229kr
         

Btw,
minns inte om jag berättat tidigare, men imorgon är det hopptävling på Hippologum. Ska tävla LC och LB. Det är faktiskt första utetävlingen hemma för mig och Amir, blir spännande! Ska gå och lägga mig nu. Godnatt/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0