Om tio minuter

Om 10 minuter fyller jag år!

Idag kom Sofias föräldrar ut till stugan och då bjöds det på våfflor. Riktigt somrigt och gott! Hästarna fick komma ut i skogen idag igen och dom var super busiga. Vi byggde upp ett mini hinder som dom fick skutta över och benen var verkligen överallt, taggade ponnysar! När vi kom tillbaka till gården lindade jag Amirs ben med back on track, sedan fick dom gå till sommarhagen och äta.
           
Tog en bild efter vägen när jag följde med Sofia ut som red Groks, alltså hennes nya häst. Ibland är min mobilkamera faktiskt helt okej. ;) Nu måste jag kolla runt lite på internet. Har inte kollat nåt på flera timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0