Inget roligt uppvaknande

Sorry för dålig uppdatering!

Klockan 05.00 på morgonen fick jag och Sofia inget roligt uppvaknande. Katten Pettsson hade hämtat en råtta som han var tvungen att visa oss. Vi slängde ut råttan, sedan lyckades vi somna om och sov till halv tolv. När vi varit vaken en liten stund hör vi Pettsson knapra på bakom soffan. Vi kollar och får syn på ännu en råtta,usch!

Nu är jag iallafall hem en sväng och ska hämta nagellack. Ska försöka ha nagellack hela tiden på mina naglar nu så dom blir lite starkare, annars går dom bara av.
                       
Igår när vi kom hem med nya hästen gick det bara bra. Han går i en egen hage, men när ponnysarna nosade på honom var det bara lugnt. Sociala Amir tyckte nog att han till och med var lite tråkig när den nya hästen bara gav honom en liten nosning och sedan gick iväg för att äta.

Nu ska jag tillbaka till stugan innan Sofia väntar ihjäl sig! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: hanna

svar; jag heter [email protected] på msn:)

2010-07-19 @ 18:45:26
URL: http://hnorbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0