I'm success

Good day folks!

Idag ringde väckarn kl 8. Jag och Sofia klev upp och gjorde iordning hästarna för en morgontur. Blev barbacka ner till vattnet. Hästarna fick plaska på lite och när dom kom en bit ut fick båda busryck och tvärslängde sig in mot stranden. Med nöd och näppe höll vi oss kvar, haha!

Har ingen badbild med Amir än, så jag bjuder på en bild på Amir från förra ägaren.
      
Efter ridturen släppte vi ponnysarna i den stora sommarhagen. De började med att rulla, sedan högg de in på maten. Nu är jag hemma. Sofia är i stan och grejar lite och själv ska jag hitta på andra grejer. :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Gjorde inte så mycket igår. :)



Rösta idag med, lägg en röst på min bild.

Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön dag nu då.

2010-07-15 @ 13:53:31
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0