I'm like a bird, i'm only fly away

Har varit en sväng på stan idag. Började med att titta på telefoner för jag behöver en ny och jag fyller ju år på onsdag. Sedan blev det lite tid över till att kolla på kläder. Hittade ett linne på Gina Tricot som jag bara var tvungen att köpa!
        
                                                     99:-

Idag red jag och Sofia ut med ponnysarna. När vi kom till galoppen blev både Amir och Lillen på bushumör. Lillen började stegra och Amir gjorde luftsprång så hann nästan sköt mig ur sadeln. Sedan när Sofia började galoppera så stod Amir och nästan galopperade på stället och bytte galopp hit och dit, men då lättade jag i handen och lät honom galoppera förbi Lillen. Då efter en liten stund kom fia och Lillen i 170 knyck och drog förbi oss. Lillen stack iväg en bit, men både jag och fia bara garvade. Bus ponnysar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0