Fire burning on the dance floor

Morning! Har tagit på mig ridkläder, men inte tävlingskläderna för tävlingen börjar inte förrän kl 14.00 och då skulle jag hinna smutsa ner mig.

Igår hjälpte Anna mig med Amir och red ut i skogen. Hon smsade efter ridturen och sa att det hade gått jätte bra, till och med varit en av de bästa gångerna. Jag hade glömt fråga om hon kunde fläta svansen på honom, men då hade hon både duschat och flätat svansen. Det är verkligen guld värt att hitta en duktig medryttare man kan lita på, och det har jag gjort.
           
Ska snart bege mig iväg till stallet och putsa på Amir och packa grejer, sedan rullar vi mot Hippologum. Wish me luck! pusss/emma
                

Kommentarer
Postat av: Pappi

Asså, va höll du på me på tävlingen idag? Jag hade satt 1000:- vinnare på Betsson på att du & Herr Amir skulle vinna....



Pappi

2010-07-09 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0