A moment like this

Tre ord - Life is good!

Jag och Sofia (och Billy som sover i sin korg) sitter nu i Sofias stuga och om jag tittar över axeln och ser ut genom fönstret ser jag hästarna gå utanför och äta.
          
Tidigare ikväll var vi och red hästarna på åkern. Amir var lite okoncentrerad och ville hålla koll på Lillen som gjorde galoppbyten en bit ifrån, kanske jag också var lite okoncentrerad? Iallafall så fick hästarna busgaloppera en liten bit och då var det som om allt släppte när jag travade av. Då var han avslappnad och gick i en stadig form.

Det var rätt varmt så vi red inte speciellt länge. Imorgon blir det upp tidigt och rida då det inte hunnit bli så varmt. Nu ska vi fortsätta lyssna på musik och käka godis. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Pappi

ÄT INTE FÖR MYCKET KARRA!

2010-07-14 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0