Onsdag

Hejhej! Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit helt okej. Kanske för att vi slutade halv två idag. Riktigt skönt!Våran första lektion var slöjd och jag håller på med ett par shorts, men när det var några minuter kvar av lektionen hittade jag en svart tygbit som jag snabbt nålade ihop. Det slutade med att det blev ett par trosor som Viccy fick sy ihop.
Vi fixade även dit några blommor och texten "KISS ME".


Vi var snälla och gav bort dom till våran So lärare Maria :)

Efter skolan tog jag bussen in till stan. När jag kom till stallet red jag ut en sväng i skogen med Amir. Jag lät honom jogga på och han var pigg och glad. Väldigt pratglad med de andra hästarna som var ute.
Solen höll på gå ner och det var väldigt mysigt!

Nu är jag hemma och knaprar i mig jordnötter och tittar på tv.
Life is good ;) pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0