Om några timmar

är det läggdags och sedan upp tidigt för att vandra iväg till skolan.
Känns inte taggat! Visst, roligt att träffa kompisarna! Men proven(nationella proven), läxförhör, redovisningar och allt vad skolan innebär känner jag inte direkt någon pepp för. Det spelar ingen roll att man haft lov, man blir ändå skoltrött efter en dag! Och det känns inte bättre att skoldagen imorgon börjar med matte lektion!! Min hjärna är typ potatismos just nu!!

Men jaja, jag ska inte sitta här och gnälla. Det är bara att kämpa på! Ska ju trots allt försöka höja betygen nu ;)
Dom är väl hyffsade, men dom går helt klart att förbättra.

Go bild på mig & brudarna!
Aja, nu ska jag gå och borsta ut mitt kråkbo till hår. pusss/emma

Kommentarer
Postat av: eantonia

svar: nejnej, inte har jag träffat dem inte;)

Jag tänkte bara att om dom har hört om staden där jag bor? eftersom den där båten brukar gå dit..

2010-01-11 @ 21:46:39
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: eantonia

ja tänk på det vätande sommarlovet:)

bara att hålla ut!:)

2010-01-11 @ 21:50:19
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: eantonia

svar: vi brukar bara ha påsklov typ 3-4 dagar;)

Men sportlov, det har vi v9!:)

2010-01-11 @ 22:04:21
URL: http://eantonia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Börjar blogga igen! Titta in och lägg en kommentar vet ja! : )

2010-01-11 @ 22:53:57
URL: http://jiohanna.blogg.se/
Postat av: Angelica

Ja, ibland får man anstränga sig till det yttersta för att bli en partypingla. Men det var det värt!

Lycka till på första skoldagen för (sista) terminen!

2010-01-12 @ 00:19:07
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: visst är dom :) och tack detsamma!

2010-01-12 @ 13:23:05
URL: http://lifelessordinary.blogg.se/
Postat av: Ka

okkeii :D

2010-01-12 @ 15:22:44
URL: http://priiinah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka söta hästar i din header :D

2010-01-12 @ 18:56:54
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0