lite kort

om hoppträningen igår.
Det gick helfint och vi hoppade bana. Hinderna låg väl som högst på 90-1m. Det var många titthinder så han blev lite tittig och stannade en gång på en grind, men sen gick det bra. Daniel tyckte att det såg bra ut och sa även denna gång att jag red bra vägar. Det jag skulle tänka på var att hålla skänklarna lite mer still.
Bjuder på lite bilder som mamma tog.

Inge kvalla på hoppbilderna, men ni ser iaf.
*Förstora bilderna genom att klicka på dom!
  
  

Bilderna får duga tills vidare. Ska få andra bilder skickade (=

Idag var vi ut en sväng i skogen, skritt 40 min på långa tyglar.
Han var pigg och glad som vanligt!
Och jag skrev ju i inlägget nedanför att jag skulle besöka sjukhuset idag. Besöket gick fort. Läkaren kände bara lite fort på tandköttet och sa sedan att vi skulle komma tillbaka den 4 februari för att röntga. Jag hoppas att det ser bra ut!!!
Nu ska jag gå och se tv och det blir inga fler inlägg för ikväll så jag tackar för mig och säger godnatt! pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0