Let's Dance

Go kväll! Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit finfin! Dagen började med att jag vaknade hos Willy och vi hann faktiskt i tid till skolan, yay!  Skolan var helt okej och vi slutade vid två, sedan kom mamma och hämtade mig och vi for till stallet. Jag red ut en sväng på Amir och det var verkligen inte varmt!! Men han var iaf pigg och glad, men han fick försöka hålla sig lugn för det var bara en lugn tur pga att han vilat några dar (vädret har ju varit kasst). 

Efter stallet har jag bara varit hemma. Hade tänkt dra till Amanda ikväll, men då har vi hunden Jussi hemma nu, alltså vi är hundvakt, och han blir så ledsen när jag inte är hemma. Dah, jag förstår honom? ;);)

Nu ska jag gå och poppa popcorn sen blir det att titta på Let's Dance!
Hoppas ni får en trevlig fredagkväll! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: amanda

men emmma,täck inte över dit söta ansikte!!!!!

2010-01-30 @ 11:53:32
URL: http://amandamandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0