Kallt

är det ute!
Är hos Sofia och vi har just kommit tillbaka från stallet. Var ute och red hennes busponnysar Futte & Lillen. Men nu är vi iaf inne i värmen och jag ska snart hoppa i duschen, den efterlängtade duschen!!!

Idag tolkade jag matilda och jasmine efter Amir. Eller egentligen bara Jasmine för jag och matilda höll på frysa ihjäl. Men bortsett från att vi höll på dö av kylan så var det kul!

Igår såg vi wallander filmer, men jag somnade på den andra. Sen när filmen var slut och matilda hade väckt mig och vi skulle sova så fick vi syn på två spindlar som satt på väggen!!! Jag höll på dö, men matilda var modig och dödade dom så nu är hon min hjälte, haha.

 

Nu ska jag duscha, men innan jag går måste jag bjuda på en bild.
Söta ponnysarna Futte & Lillen!
pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0