Hoppträning

Hej allihopa! Hopptränade idag som vanligt. Vi hoppade först ett hinder på volt som jag fick ta om några gånger för jag ställde honom inte ordentligt så han landade inte i rätt galopp, men sen gick det bra. Vi hoppade även studs, linje, kombination och den tyckte han var lite läskig för att det var en grind med. Och vi hoppade även studs till en oxer.
Tillsist satte vi ihop allt till en bana och det gick superbra.

Här har ni en skiss på banan :D
Jag är iaf nöjd över träningen och Amir skötte sig bra. Jag måste bara tänka på att hålla ihop honom ordentligt så att han får med sig bakbenen. Men annars tyckte Frida att det såg jätte bra ut.
Ja, det var allt om träningen :) hoppas ni haft en bra dag! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0