God morgon

Eller kanske inte! Jag ska egentligen befinna mig i skolan nu, men på morgonen när jag gick utanför dörren och skulle bege mig till bussen så fick jag en inte så rolig överraskning. Det var snö upp till bron så det var bara att ta fram spaden och börja skotta sig ut mot vägen. När jag skottat klart och går för att ta min väska som jag ställt på bron ser jag bussen åka förbi. Busschaffisen ser inte mig så han fortsätter köra.
Så än har jag inte kunnat ta mig till skolan. Eller mamma och pappa är faktiskt hemma, men bilarna är rätt igen snöade så innan dom kan rulla nånstans måste dom skottas fram.
Men jag ser väl när jag kommer mig iväg till skolan.


Bjuder på en bild på mig och Jacob. Jag ser inte så överdrivet glad ut.
Kanske var jag inte det pga att han försökte ta min mobil?
Hoppas ni fått en bättre start på dagen än vad jag har! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0