2 cool 4 school

Första skoldagen idag efter lovet! Var helt okej och det var super roligt att träffa mina fina vänner igen :) Slutade 13.40 idag och väntade på bussen tillsammans med Amanda, Viccy, Olivia & Viola. Ungefär 14.10 kom bussen och jag och Amanda hoppade på.

I stan hämtade mamma mig på busshållplatsen, as usual.. När vi kom till stallet gick jag in i fikarummet och såg att lillhunden Nikita satt där. Hon blev som vanligt super glad och jag hade tydligen råkat ringa Willy, men som tur var så hade han inte hört när jag satt och pratade med Nikita med en såndär baby röst, u know!
Iaf, red Amir på ridbanan. Han var lugn och skötte sig bra. Gick inte sådär gudomligt som förra gången jag red på banan, men han gick helt okej. Gjorde lite serpentinbågar i galopp så han fick träna byten, gjorde även lite tempoväxlingar, volter.

Hinner inte skriva mer, för nu börjar Halv åtta hos mig! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Neha

Är det programmet verkligen bra?=)

2010-01-12 @ 20:28:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Tack=)

2010-01-12 @ 20:46:38
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0