yumyum!

Jag lyssnar på musik och kollar runt på bloggar, men jag ska snart ta och sätta igång med SO läxa. Drygt, men det måste ju göras.. Efter skolan idag tog jag bussen till stan. Mamma hämtade upp mig vid busshållplatsen, as usual. I stallet hjälpte mamma mig att göra iordning Amir och sedan red jag ut i skogen. Lät honom jogga på idag. Han var pigg, men höll sig ändå i skinnet. Gjorde lite halter/skänkelvikning och jag tycker han gick bra idag, mjuk och fin, bra form.

Efter stallet drog jag och mamma på ICA och handlade. Jag tjatade till mig en Frödingekladdkaka, blåbärskaka, sprutgrädde och tuggummin. Jag har hunnit ta en bit kladdkaka, so yummie!
                      
Jag märker att SO:n får vänta lite för snart börjar Halv åtta hos mig!! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0