Tisdag

Hej! Jag har har hunnit vara hemma ett tag nu. Slutade skolan 13.40, riktigt skönt. På morgonen hade vi nationella prov i svenska och det gick väl sådär. Hann med allt förutom sista uppgiften, så det kändes surt.. Men jag hoppas att det jag hann skriva räcker för ett bra betyg.

En sak som inte händer varje dag är att Viccy färgar håret på Jacob, men just idag var en sån dag.

Han färgade brunt. Han hade en annan brunfärg tidigare, men denna blev perfekt.


Amir vilar idag så jag åkte direkt hem. Hemma har jag inte gjort mycket alls.
Gjorde lite varmchoklad med grädde + mackor, mums :)
Nu ska jag titta runt på lite bloggar och fortsätta titta på top model. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0