pluggish

Hej allihopa! Hoppas allt är bra med er. Med mig är det lite sämre. Är förkyld och har feber, men jag har ändå varit i skolan idag. Jag slutade tidigt för att jag skulle till sjukhuset och röntga munnen. Så jag tog bussen in till stan vid 12.10 och gick runt ett tag på stan. Mamma hämtade mig och runt 14.00 var vi på sjukhuset och vi fick komma in direkt.
Började med att jag fick bita på en plastgrej medan dom tog kort. Sedan fick jag gå till väntrummet. Efter ett tag hämtade dom mig igen och då fick jag sitta i värsta high tech stolen. Där spändes jag typ fast (?!) och en sak snurrade runt mitt huvud för att röntga. Mamma fick sitta där inne om hon ville, men hon var tvungen att gå ut för jag kunde inte låta bli att garva om hon satt där.

Men när röntgen var klar fick jag gå till väntrummet igen. Efter en stund kom en läkare och hämtade mig. Han sa att allt såg bra ut förutom en tand som jag slog av för flera år sedan. Den hade tydligen dött så nu måste jag göra en rotfyllning, yaaay....

Efter sjukhuset drog jag förbi på subway och köpte en macka sedan vidare till stallet. Fikade och busade lite med hundarna som höll mig sällskap i fikarummet. När mackan var uppäten gjorde jag iordning Amir och red ut i skogen. Han gick riktigt bra idag. Han blev lite pigg i galoppen, men lugnade ner sig rätt bra. Gick i väldigt trevlig form. Gjorde lite halter, öppna/sluta, skänkelvikning, och han lyssnade bra.

Det är vad jag har gjort tidigare idag. Nu sitter jag här framför datorn och förutom bloggen så håller jag på med SO. God damn it vad tråkigt det är, men det måste ju göras och jag måste fortsätta med det nu. pusss/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0