Mätt&belåten

Jag har just ätit middag, kött och potatis. mums!
Bra lördagsmat om ni frågar mig;)
Jag håller fortfarande på med SO:n, men har inte mycket kvar nu. Satt ju uppe halva natten och höll på med att renskriva, men jag har fortfarande kvar lite att skriva och renskriva. Kommer kännas riktigt skönt när allt är klart!


Bjuder på en söt bild på en fyraårig Safari :)

Ridturen gick helt okej idag. Blev alla gångarter. Han lyssnade rätt bra, men kunde bli lite stark ibland. Red ca 45 minuter och då var både han och jag nöjd. Tog lite fina bilder på honom som jag ska lägga ut sen. Han fick ett nytt Agriatäcke idag + ett grått schabrak. Ska visa er sen, riktigt snyggt ;)
Nu ska jag skriva klart SO:n, sedan blir det troligtvis att dra till Hörnefors. pusss/emma


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah nämen sådan söt liten saffe!

Visst var han väldigt mörk i pälsen då en vad han är nu?:)

2010-02-06 @ 18:20:43
URL: http://amandamandie.blogg.se/
Postat av: challe

sv; okej får ta och lyssna på dom :)

2010-02-06 @ 20:33:11
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0