Hoppträningen

Go kväll! Jag kom ur duschen för ett tag sen. Kom hem från hoppträningen runt 22.00.
Träningen gick riktigt bra. Vi började med att hoppa en trippel, räcke med vattenmatta, kombination. Sen hoppade vi bana och då var även linjer och bågar med. Vi hoppade banan en gång, sen fick man hoppa högre om man ville och då hoppade jag en bana på 1m. Det gick bra, men jag tog om kombinationen en gång för jag kom lite knasigt på den första gången. Han kunde vara lite tittig på vissa hinder för det var rätt mycket titthinder med, men det var bara att driva på så gick det fint :)
Det sista vi gjorde var att hoppa tre hinder och då skulle det vara omhoppningssvängar så man hoppade som ett S. Det gick superbra så jag behövde bara göra det en gång sen travade jag av.

Det jag skulle träna på var att titta rakt fram över hindret. Annars tyckte Frida att det såg jättebra ut.

Söta Amir som stod och väntade på att få åka iväg och träna.

  


Haha, jag och mamma satt och dunkade gamla svenska låtar i bilen.
Bla Sommaren i City;)

Hoppas ni haft en härlig helg och vilat upp er, för imorgon som ni vet så börjar ju skolan/jobben igen. Imorgon blir det upp tidigt så jag ska nog ta och sova nu. God natt!/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0