Dagens outfit

var dessa kläder:

Tunika -
Vet inte vart den är ifrån då jag fått den av Sofia
Leggings - Gina Tricot
Skor - Stadium
Gitarrhalsband - Vet inte vart den är ifrån då jag fått den av Sofia

Imorgon direkt på morgonen väntar ett 3timmar långt prov, nationella svenska. Därför har jag nu laddat upp med lite go saker ;) Jag och Amanda bestämde oss i skolan för att dela på en kladdkaka imorgon och då när jag var på affären för att handla så stötte jag på henne, som man säger, världen är bra liten;) Då bestämde vi oss iaf för att jag skulle stå för kladdkakan och hon för godis och så ska vi dela på det imorgon. Blir även att ta med dricka.
Fläskigt värre, jag vet, men man måste ju orka med provet ;)

Något som också förbättrar mina chanser för att provet ska gå bra är några timmars sömn. Så jag ska försöka sova snart.
Hoppas ni haft en bra dag! Godnatt/emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt hår där du!

2010-02-10 @ 23:19:31
URL: http://imwalkingincircles.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaaa, dom är så bra juust nu :D speciellt Hera!! :)

2010-02-11 @ 00:54:15
URL: http://boyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0