Banhoppning

Idag har jag & Amir varit och bantränat i stora ridhuset. Det gick till ungefär som på tävling. Vi hoppade fram i lilla ridhuset och blev sedan inropade till stora ridhuset. Första gången jag hoppade låg höjden på LC(90cm) och det gick riktigt bra. Efter andra hindret höll jag på ta fel hinder så det blev lite tvärsväng till trean som ni kan se på filmen. Men jag är väldigt nöjd över rundan och Amir kändes jätte fin.

Andra gången jag hoppade så låg höjden på LB (1meter) och det gick också bra. Eller det blev lite knasigt på andra kombinationen och han petade ner femman, men han kändes super fin och lyssnade jätte bra. Jag är väldigt nöjd över båda rundorna och jag taggar tävling nästa helg!!!!



pusss/emma

Kommentarer
Postat av: amanda

superduktiga!=)

2010-02-21 @ 23:10:30
URL: http://amandamandie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0