Bad update

Hej allihopa!
Vet att jag är dålig på uppdatera under dagen, men ibland har jag inte tillgång till en dator förrän på kvällen. Jag kom iaf hem från Willy för ett tag sen. Vi laddade hem lite tonårsfilmer och idag såg vi Säg att du älskar mig
                                    
Nationella provet i svenska kändes rätt bra. Skrivandet flöt på ganska bra och det var inte speciellt svårt. Efter provet var det lunch, men åt inget pga att jag proppat i mig kladdkaka och godis! Efter lunch var det engelska, NO och sist matte. Vi slutade 15.30 idag.
En jätte duktig tjej som heter Anna red ut på Amir idag tillsammans med Maggan & Andy. Hon sa att det gått bara bra.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sedan blir det att titta på tv innan jag ska sova. Hoppas ni haft en super dag! pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blir i timrå och hera ska få en bäbis :D

2010-02-11 @ 22:12:20
URL: http://boyson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag saknar dig jätte mycket :( Kan du inte komma hit och hälsa på någongång.. Du skulle nog tycka de va kul, att hälsa på renarna och mig ;) :)

2010-02-12 @ 12:12:33
URL: http://stillbroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0