we rock cuz the wheels are fly

Kom hem för ett tag sedan och har inte hunnit göra mycket mer än datorn, men så blir det inge länge till för jag har plugg som ska göras.. Har iallafall haft heldag i bageriet och vi började med att baka pepparkakor för att sedan fortsätta med tårtor. Fick göra dom som vi ville och jag valde att sätta en marsipangris på toppen och skriva god jul med både mörk och vit choklad. När vi var klara fick vi sluta och då kom mamma och hämtade mig. Amir har vilodag så jag kom mig hem rätt tidigt. Skön-t!

                
Amir kände inte för att va någon linsluns :(


Kommentarer
Postat av: Elin

ja men precis.. så jävla egoistiskt!!

2010-12-15 @ 15:23:45
URL: http://eelinmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0