my heart beats to the music

Tja! Nu ska jag ta mig tid att berätta om min långa, men roliga dag. Började ju med hippologums julshow och red vårat nummer i både första och andra showen. Alla var jätte duktiga och kämpade på bra i andra showen även fast krafterna började ta slut. Ni som inte var där och såg ska såklart få se vårat nummer ändå, men jag lägger upp filmen någon annan dag.

När Amir fått komma hem igen fick jag skjuts av mamma till Sofia. Vi fortsatte ganska direkt till hennes stall, lastade Lillen och begav oss till hippo. Hopptränade kl 18 och det gick super hela passet tycker jag. Lillen var pigg och glad, men lyssnade ändå väldigt bra. Började med att rida bågar och travbommar och fortsatte sedan att hoppa några hinder på båge. Mot slutet höjdes det upp lite mer och det slutade på ca 110cm som högst. Även film finns därifrån som troligtvis kommer upp här på bloggen inom en snar framtid.

Hoppas alla haft en härlig tredje advent, nu ska jag sova!!! Godnatt:)
          


Kommentarer
Postat av: mickis

Du red han ju suuuuperbra :)

2010-12-15 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0