livet enligt rosa

Äntligen är jag klar med både kolan och nutellatryffeln. Tog en himla tid, men under tiden kolan kokade fick jag lite besök. Sofia och Jake kom och hälsade på vilket var mycket trevligt!

Sökte runt lite på youtube och hittade igen filmen Livet enligt Rosa. Ojojoj, den filmen är så oldschool. Kommer ihåg att jag älskade filmen och att jag tyckte killen i filmen, Ville?, var skitsnygg. Haha....nu blev det obekvämt. Iaf, duschen nu, sen sova. 
                        Goodnight folks, hörs imorgon på Julafton♥
                     


Kommentarer
Postat av: Anonym

Elvira Maddigan^^ stod iaf i umeå tidigare=P eller ja från härnösand från början=P

2010-12-24 @ 00:06:19
URL: http://michaelalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0