på den gamla goda tiden

Ooojojoj..Har suttit och läst igenom massa gamla blogginlägg. Startade ju trots allt den här bloggen 2007 och på den tiden hade jag min första ponny PomPom. Skrev väl mest om när jag var på klubbisar med honom och vanlig hemma ridning. Sedan har jag ju hunnit ha ännu en ponny, Safari. Skrev även då om tävlingar och ett hundratals avfallningar.

Sedan är det ju en massa om kompisarna och skoltiderna i Hörnefors. Om Amandas bråk med lärarna, om Freddie med epan, Jesper som goes Eminem osv osv. Såg också ett inlägg från när jag var med Sofia och vi var i hipposkogen och hade buskört med mopparna med ett antal personer.

Även min skrivstil var så mycket busigare. Det var svordomar, utdragna ord och absolut inget "stor bokstav efter punkt". Nästan så att jag saknar mitt gamla jag. Fan va gammal och tråkig jag blivit!


Pom Pom tider, bilden är från när jag var in på Surf och hopptränade med Hanna&Kc.

På dressyrtävling i Vännäs med Safari.

En elefant som är bra på sitt sätt, konstnär - Freddie!

En av alla våra övernattningar med klassen. Anton, jag & Amanda.

8nov-2009, dagen då Amir blev min. Jag, Amir, Matilda & Jasmine.

Gamla tider med Amanda och ponnysarna.

Krig på stranden som gick smutsigt till!

Roadtrip med mopparna. Händelserik dag!

Sundsvalls tider med Sofia!


Jacob bjuder på brakfika!



En sväng med epan!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk att ja fick va me på ett hörn :*. Du är guld du Emma, dock inte på att höra av dig men annars så är du super :-) kram

2010-12-26 @ 01:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0