tävlingsresultatet

Sitter med min laptop nu och har inte tävlingsfilmen på den här datorn så den får jag lägga ut imorgon. Kan ju iallafall ta och berätta om tävlingen. Tävlade en LC+5 och det var flera titthinder med så jag fick kämpa lite. Men Amir kändes iallafall jättefin och funkade super på hackamoret. Är riktigt nöjd även fast ritten slutade på 4 fel då vi fick ett stopp på sista i omhoppningen.

Andra som jag tror är riktigt nöjda över denna dag är Sofia med Lillen som gjorde en jättefin runda och slutade på en fjärde placering. Även mamma är nog nöjd då hennes travhäst Pat Boone kom tvåa idag.

Nu har jag iallafall just fixat klart mina naglar, fransk manikyr;).. och ska gå en kvällspromenix med lillbamse (hundvakt) innan jag tillsist kryper ner i sängen så jag orkar upp till skolan imorgon. Gjorde ont i mig att skriva det där.. :(

                                             
Underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0