like demarco

Sitter på pappas jobb. Cyklade hit från stallet för att anmäla mig till Vindelns hopptävling. Sover nämligen hos mormor inatt och gammaldags som hon är har hon såklart ingen dator, men en symaskin har hon allt;) Iallafall, på skolan idag hade vi lite lekar, eller det var väl mer tävling och man kunde vinna tårta, men en uppgift klarade vi inte så när vi var klara fick vi dra.

Jag gick till tegskyrkan för att vänta på upphämtning av mamma. Under tiden jag väntade kom en african boy (?, lite demarco stuk iaf, eller vänta, han kanske inte är afrikan? kanske från jamaica?) och frågade om jag behövde hjälp. Jag svarade att jag bara väntade på min mamma, men han stod kvar ändå, tog i hand och presenterade sig. Han hade sett mig på östra idag så han kände igen mig. När mamma kom och jag skulle gå frågade han hur vi skulle kunna hålla kontakten. Jag bara skrattade och sa att vi säkert skulle synas på östra. Han frågade om vi inte kunde hejja på varandra när vi sågs på skolan och om jag inte ville ha hans nummer. Svarade att det var lugnt och att vi somsagt säkert skulle synas på östra.

Haha, rolig snubbe. Men iallafall, jag sover ju hos mormor inatt och det är för att vi har sovmorgon imorgon till typ 10. Det gillas!:)

 


Kommentarer
Postat av: Evelina K

Va han snygg?! :D



kolla den här, kolla hela filmen.. Emma du måste träna så du också kan göra såhär :)



http://www.dailymotion.com/video/xbo3yr_horseman-a-dresden-homme-cheval-bab_shortfilms

2010-08-24 @ 20:56:46
URL: http://stillbroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0