Veterinären

Nu har Amir kollats igenom av veterinären oooooch - han var helt frisk!

När jag och mamma väntade på veterinären stod vi och putsade på Amir. Snart är vinterpälsen borta!!! Iaf, när veterinären kom så böjdes Amir igenom och det såg bra ut, men han satte ner vänster bakben lite försiktigare, men veterinären var säker på att det hade med skoningen att göra då han skoddes för några dagar sedan och då råkade hovslagaren ta för mycket så han började blöda från hoven. Så han var nog bara öm efter det.

Han ska nu få ta det lugnt så får jag se hur det blir i helgen, om jag hoppar över träningen eller inte. Beror på när ömheten släpper.

Nu ska jag ut och springa. Får se hur det går efter två glas saft... pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vad skönt att det inte var något :)

2010-04-28 @ 20:44:34
Postat av: nikela.blogg.se

Fin häst(:

Sv: tack(:

2010-04-28 @ 21:10:58
URL: http://nikela.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad skönt att han var okej!

2010-04-28 @ 22:28:23
URL: http://fridarannar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0