Vårkänslor

Denna dag har verkligen gett mig vårkänslor!

Mest pga det super härliga vädret.


Men även pysslandet i stallet förstärkte känslorna.

Benny fick en inbakad fläta + en knopp i pannan.

Han fick komma ut på en skrittur i skogen, 40min. Han var så duktig och jag försöker lära honom att gå i form nu. I början var han lite stel och sänkte sig inte riktigt, men mot slutet av ridturen var han faktiskt riktigt duktig och jag kunde ställa honom höger & vänster. Så han börjar förstå.

Jag putsade på Amirs benskydd som blev som nya. Lite skillnad?

Men snart blir det nya benskydd till Amir. Jag avslöjar vilka senare.
Nu ska jag sova och försöka tagga skola. Godnatt/emma


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sv; TACK så mycket :D!!

2010-04-12 @ 07:35:22
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0