Piggelin

Kom hem från stallet för ett tag sedan. Red barbacka och Amir var en riktig piggeliiin! Såklart är man inte ensam ute i skogen när det är såhär fint väder så jag mötte några andra som var ute och körde. Amir vart väldigt spänd och trippig, men mot slutet av ridturen lugnade han ner sig lite iaf, men inte så mycket som jag ville. När jag kom tillbaka till stallet gick jag ner till ridbanan med honom och longerade lite. Han började med att göra några luft konster innan han tillslut lugnade ner sig, busponny!

Skoldagen gick bra och lärarna hade nånting så vi fick sluta tidigare, 13.20 faktiskt! Riktigt härligt :) Men för övrigt så gick skolans lektioner bara bra och vi var så duktiga hela klassen.

Jag & Josse idag : )

Nu ska jag plugga, pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Ja,det är toppen!:)<3

2010-04-14 @ 17:55:53
URL: http://fotonavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0