Klappat & Klart

Hej!
Nu har jag anmält till Vännästävlingen som är den 14-16 maj. Jag ska tävla lör&sön och det blir att debutera LB. Så klasserna kommer vara LC,LB,LC,LB. Tävlingen hålls utomhus så jag hoppas verkligen att underlaget är bra, annars tävlar jag kanske bara en dag.

Amir fick gå ett dressyrpass på ridbanan idag. Red barbacka på hackamore och det blev ett lugnt pass i alla gångarter. Han var lugn från början då Anna & Totte var på banan, men när de gick så blev han lite gnäggig och spänd, men slappnade av ett tag därpå.

<Amanda, jag , Josse > - vi köpte godsaker idag!
Nu ska jag hjälpa mamma med middagen. pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Emma-FOTOBLOGG

Tack!:)<3

2010-04-30 @ 22:19:11
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: Karin

SV: jodå det är bara bra med mig!

själv då? :)

2010-05-01 @ 12:01:12
URL: http://beliveinme.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vad kul! Lycka till :)

2010-05-01 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0