Hoppträningen

Jag håller på se Wipeout, men det är reklam nu så då passar jag på att skriva ett litet inlägg. Det var ju som sagt hoppträning idag. Till en början kändes han fin, jobbade på bra och var pigg och glad. Vi hoppade bana, men han kändes inte alls som vanligt så jag valde att inte hoppa nånting mer. Amir fick istället åka hem och äta och det hade han nog inget emot.

Före träningen var jag och kollade på små valparna som är hos min morbror och hans fru. Dom var huuur söta som helst! Imorgon är dom 4 veckor och jag tog massa bilder, men dom visar jag nog senare. Istället får ni se en bild från när valparna var nästan nyfödda!

Nu har Wipeout börjat igen! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0