ett hemskt samtal

Idag när jag var ute och red Benny ringde mobilen, men jag kände inte igen numret. Jag svarade och det var Lina som ringde. Lät ungefär såhär:

Jag - Hallå?
Lina - Hej det är Lina. Alltså Lillen har farit iväg med fia och han kom tillbaka själv och var alldeles blodig!!! Fia måste ha flygit av någonstans!
Jag - Men va!?!
Lina
- Ja, jag visste inte vem jag skulle ringa!
Jag - Har du ringt hem till henne?
Lina - Ja, jag ringde hennes pappa! Han är påväg!
Jag - Men gud!! Är du också ute och rider?
Lina - Ja, jag rider ju Chaconne!
Jag - Men gud! Amen, okej.. Shiet, shiiet!!

LINA OCH FIA - HAHAHAHAHA, april april!

Jag tror att Fia & Lina såg ut ungefär såhär..

Har ni lurat någon idag eller själva blivit lurade? pusss/emma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch vilket hemskt Aprilskämt!

2010-04-01 @ 23:26:06
URL: http://theangelic.blogg.se/
Postat av: hahavemtroru;)

JAG HAR BLIVIT LURAD AV DIG!:O

2010-04-02 @ 01:45:29
Postat av: simone

Hallå puddingbiten ;) Har du långledigt nu? Blir jobb för mig under ledigheten :/ Men man får ju glädjas åt andra host :D

2010-04-02 @ 09:54:57
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0