still sick

varit hemma från skolan även denna dag och blir nog hemma imorgon också.
jag är bättre i halsen, men den ersattes av en massa hosta istället!
det har inte hänt nånting alls idag, har varit tv tittande mest hela tiden.
safari longerades av mamsen. får se hur jag gör med träningen på torsdag, om jag hoppar över den
eller är med. hade behövt rida han imorgon isf, men jag får ju knappast fara iväg då jag är sjuk.

igår fick jag lite bilder från stöcke tävlingen, tack julia!

saffestöcke

gör face på de andra bilderna och här ser man inte ens mitt face så :)

nu ska jag ta mig en dusch, sedan måste jag träna på SO provet som vi har på fredag.
btw. skulle någon kunna förklara för mig hur man gör så att det blir en ruta när man lägger in en youtube video
så man kan spela den på bloggen och så man inte behöver klicka upp den på en länk? jag har nollkoll!
tacksam för svar.

nu blir det som sagt en dusch! pusss/emma
Keri Hilson ft. Ne-Yo ft. Kanye West - Knock You Down
http://www.youtube.com/watch?v=FF5Q1jr28PM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0