Konditori Nybro

idag har jag varit och praktiserat på Konditori Nybro.
ska vara där hela veckan och praoa.
har fått göra massor idag, fick börja med att göra fyra vaniljtårtor sen rullade det på.
har fått göra olika bullar, chokladbollar, marsipangrodor och sist men inte minst doppa biskvier
i choklad.
hon som hjälpte mig tog fram en stor skål med choklad. jag ville doppa facet i det, men det kändes fel
att börja första dagen så..


slutade vid två och mamma hämtade upp mig och så får vi till stallet.
safari vilade idag, men jag tänkte att jag kunde fara en sväng med pompe. hann bara en liten bit sedan
började det hagla,regna,storma så pom blev tokig och började trippa o hålla på.
jag vände för att skritta tillbaks mot stallet, men det gick inte pom med på. han började galoppera och studsa på.
fick stopp på honom efter en bit och fick honom att skritta sista biten till stallet.
det var den ridturen. gav ponnysarna massa pussar & morötter innan jag åkte hem.

det var min dag det.
btw, vad tkr ni om min nya design?! tack sofia för att du hjälpte mig med bloggen!
titta in på sofias fina blogg, www.sofiansfoto.blogg.se :)



nu ska jag slita mig från datorn och fixa med lite annat.
                                                                    pusss/emma  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0