inaktiv

har inte uppdaterat på några dagar, men jag har inte haft något att komma med heller.
känner mig bättre idag, har fortfarande hosta, men jag är på bättringsvägen.
det blev att stiga upp tidigt idag pga att jag skulle följa med mamma till stallet, en vecka sen
jag var där(mamma har hjälpt mig att röra på Safari), har verkligen saknat mina bustroll!
när jag kom till stallet gick jag direkt till Pom & Safari, fick xtra mycket pussar :)

när Safari hade varit ute en timme i hagen tog jag in och gjorde iordning honom, sen blev det en tur i skogen.
han var pigg och glad och efter första galoppen blev han riktigt peppad och trippade och höll på. jag blev helt
slut efter att ha ridit. när jag kom tillbaka till stallet stog mamma och borstade på Pompie. dom fick godis
sen blev det ut i hagen igen.
efter stallet åkte vi vidare till Umåker och tittade på provlopp. min morbrors häst skulle springa och dom "vann"
sitt lopp, det var ju bara ett provlopp så det var inga pengar eller något.
men jag la däremot ut pengar på nya sporrar från Pegasus Hästshop.
efter Umåker bar det av hemåt & hemma har det inte hänt nåt intressant.

igår ringde jacce mig och han&robin ville komma förbi. när dom kom upp på gården stog jag på balkongen och lurade med ett glas vatten fast jag missade! jag bjöd på kaka som jag bakat tidigare, sen satt vi ute och snackade om allt möjligt. det blev kallt och vi avrundade. jag ville inte släppa in dom för att mitt rum är ett katastrof place just nu..

ja, hade inte så mycket mer att komma med. men mina två bästa måste såklart vara med!

'love
looooove


nu ska jag gå och ta mig en bit kladdkaka sen blir det att plugga SO.
hoppas alla har haft en bra lördag och får en fortsatt trevlig helg! pusss/emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0