hejalla

sov hos ewelina inatt, vi gjorde inget spec igårkväll, gick och köpte ben&jerrys och latade oss framför tvn.
nicolina tävlade Safari i vännäs igår, lok/reg dressyr, red LC:2. från början så gick det väl kanske inte sådär super men det var ju inte nicolinas fel. när hon kom travande mot domaren tyckte Safari att bilen såg väldigt hotfull ut så han slängde sig bakåt och jag var rädd att han skulle börja tjura med nico men hon fick honom att gå framåt, så hon skrittade förbi domarna sen började dom trava, och resten av programmet såg jätte trevligt ut. hade det inte blivit den struliga början hade procenten varit mycket högre kan jag lova.
kan berätta mer om dressyren sen, gör väl en liten film & lägger ut.

min dag idag började med stallet, jag och safari red ut med ewelina och manne, det är himla mysigt att rida ut med andra. vart en lugn ridtur, fick ba trava och galoppera några steg.
efter stallet åkte jag hem. jag och mamma for iväg och plockade ihop hagstolparna och tråden som vi haft som sommarhage.

när vi var klar tog jag med mig hunden och cyklade ner till färjetoan. där har jag sommarjobbat en vecka nu (sista dagen idag) kanske inte roligaste sommarjobbet, men det är slappt och en tusenlapp äre värt när det tar typ 5 min att städa.


jussi

när allt var städat och klart drog jag hem och åt middag, vegitarisk kyckling nuggets! mums!!
nu har jag tänkt mig ut med hunden på en kvällspromenix, jag hoppas att alla haft en bra helg.
pusssss/emma

Kommentarer
Postat av: E

HAHA, ja dör.. vilken rolig bild på jussi :)

2009-09-07 @ 09:05:38
Postat av: viccyy

de är bra att du ger hunden all jobb emma :]<3

2009-09-07 @ 14:32:04
URL: http://vickenyfiken.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha, så söt bild!;)

2009-09-07 @ 14:33:32
URL: http://hettoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0