hälsning från björkarnas stad

är hos min vän Ewelina. har legat i sängen och tränat in tyska glosor som vi har imorgon.
ska snart se gossip girl som vi laddat hem, men ewe skulle ta en dusch först så då passar jag på
att slänga in ett blogginlägg.
skoldagen gick rätt fort. dagen började med matte, sedan tyska och NO. efter lunchen hade vi SO prov.
känns som att det gick ganska bra. våran so lärare sa att om man kunde alla länder (vi hade Afrika), haven, vart berget  kilimanjaro var och iaf 8 huvudstäder, så hade man MVG. och jag skrev alla länder, hav och berget+10 huvudstäder så om inte våran so lärare ,som kan vara ganska flummig, ändrar sig så har jag kanske ett MVG på provet, yay!

efter SO:n slutade vi och jag och amanda köpte kladdkaka och freddie stjussade hem oss till amanda.
vi åt upp hela kladdkakan sen tog vi bussen in till stan. vi hoppade av på teg där amanda bor(hennes mammas lägenhet). amanda skulle till stallet på ersboda så hon bytte om till stallkläder och även jag skulle till ersboda så vi hoppade på moppen, jag fick köra amandas moppe, hihi. jag körde hem till ewe där jag stannade och sa hejdå till amanda som körde vidare.
när jag kom till ewelina så satte vi oss i soffan och såg på tv och hade en ben&jerrys i handen.

nu ska vi se gossip girl sen blir det sleepy time!
som gossip girl - xoxo/emma

GOSSIP GIRL


Kommentarer
Postat av: emma bergsdorf

Är kladdkaka och glass vad du har ätit i dag???

M

2009-09-09 @ 20:11:51
URL: http://hopppom.blogg.se/
Postat av: ollle

åå vad gott med kladdkaka

2009-09-11 @ 20:57:02
URL: http://minikaatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0