ett litet fredagsinlägg

hej alla bloggläsare! sitter hos fia och vi har nyss tryckt i oss en bit hembakad pizza.
vi har duschat och gjort oss iordning så snart blir det utgång!
mickiz är på hippo och ska vara nattvakt på grund av SM:et så vi ska dit och hålla henne sällskap.
vi har inte planerat kvällen så mycket så den får bli som den blir, hoppas på det bästa.

förövrigt har min dag varit helt okej. hade SO prov idag och jag hoppas verkligen att det gick bra, känns rätt bra.
hade även HK och jag måste erkänna att maten blev ganska misslyckad. en tacopaj som blev rätt degig och en rulltårta som blev allt annat än degig, rättså väldigt hård + 90% socker!
efter skolan hämtade fia upp mig och vi drog till stallet, fia fick rida Pom & jag red Safari. riktigt festlig ridtur.

ja det är iaf min fredag och nu ska jag fortsätta med den. har tyvärr ingen bild att bjuda på,sorry. 
hoppas ni haft en bra dag och har en fortsatt trevlig kväll!
pusss/emma
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0