en lyckad helg

har sovit hos Sofia hela helgen..

och det har varit en riktigt najs helg fullproppad med roliga saker!
fredagskvällen blev ut med killarna. vi drog förbi Mickiz på hippo och såg en film, friday the 13th.
efter filmen drog vi ut med bilarna och killarna ville såklart busköra så det blev en massa drifting.
drog på nolia parkeringen och for runt lite där. och när det var kört klart drog vi på ett ställe där typ alla samlades
och då kom farbror polisen som hade sett oss på noliaparkeringen och ville snackade med killen som körde bilen vi satt i.
- ja alltså det är som okej att ni kör där, men ändå inte..

hur ska man tolka det?



killarnas bilar såg kanske inte ut riktigt som bilen ovan, men nästan ;)

kom hem typ två och då blev det sängen ganska direkt.

lördagen började med att jag och fia drog till hennes stall och gick ut och gick med Ramiiro.
efter promenixen bar det av bort till mina ponnysar. fia fick rida pompe och jag red Safari. blev en ganska lugn ridtur, blev lite spring när pållarna blev lite som vildhästar.
efter stallet blev det hem till fia och göra ingenting, killarna kom förbi en sväng och var lite sociala innan dom skulle pallra sig iväg ut på krogen. 
när killarna dragit gick vi och köpte en ben&jerrys var, med browniesbitar i. smaskade i oss lite innan vi drog
till hippo. när vi hade moppat till hippo så såg vi film, the grudge 2.
efter filmen fick mickiz en snilleblixt att vi skulle ut i skogen och köra på sandvägarna.
jag körde fias moppe med alice bak, mickiz körde sin med fia bak och jennifer och jessica på en moppe.
mickiz körde lika galet som vanligt och jennifer tog det lugnt, jag och alice var mittimellan,men vi kom ikapp mickiz när dom hade kört fast i tung sand haha.

jag skrämde upp alice med att säga; tänk om hon från the grudge skulle titta fram!


efter moppekörandet blev det tillbaks till hippo. när vi kom tillbaks drog jag och fia hem 
och vi var hemma runt 02.00.
vi käkade lite glass sen somnade vi.

idag ringde mamsen och väckte. sa hejdå till fia för hon skulle till stallet och jag skulle ner på stan.
gick med ewelina och jag hade tänkt köpa underkläder på H&M för jag har presentkort, men då var det 
stängt idag. hittade en superskön stickad tröja på gina tricot + en randig tröja, gick på nästan 500kr och jag hade inga pengar på mig så söta ewe lånade mig pengar.
efter stan blev det stallet, red ut på Safari en sväng, skritt & trav. han var jättefin och mjuk, riktigt trevlig.

har inte hänt så mycket mer idag, beställde friterad kyckling från Eurasia. gottgott!
nu ska jag hämta en ben&jerrys och sätta mig framför tv;n.
hoppas alla haft en bra helg, för det har jag! :) pusss/emma
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: sofia nilsson

fin blogg emma :)<3

2009-09-28 @ 18:43:43
URL: http://sofiansfoto.blogg.se/
Postat av: sofia nilsson

fin blogg emma :)>3

2009-09-28 @ 18:45:23
URL: http://sofiansfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0