drop it like its hot

jag har varit hemma från skolan idag också. har som gårdagen mest blivit tv tittande.
jag har hittills inte ätit nåt idag, men druckit ett glas saft.
min dag har egentligen inte varit ett dugg händelserik, förutom att amanda från min klass ringde
och berättade att dom vunnit dragkampen på skolan. yay på dom! :)
pållarna vilar idag och det blir ingen hoppträning imorgon. det säger väl knappast Safari emot.

får se hur det blir med skola imorgon. min brorsa var nyss och jäklades med mig och
då började huvet dunka (trodde att febern va borta) men carl gjorde väl så att jag fick tillbaka den...

saffeträning

slänger in en bild från en träning som venla tagit, tack!
nu ska jag gå och äta mitt första mål idag, tacos! pusss/emma


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va himlarns fina ni är ^^

2009-09-16 @ 21:48:11
URL: http://hannaforsberg.blogspot.com/
Postat av: mickis

Haha lr huuuur :D

naaaa sööt safffeee

2009-09-18 @ 21:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0