uppdateringen

har varit kass men nu berättar jag från fre-sön.

FREDAG:
var ju på skolan från torsdag kväll-fredag morgon på skolan.
det var riktigt trevligt och vi hade många roliga timmar.
blev lite långtråkigt ibland,men för det mesta var kvällen
super trevlig!

fr. vänster
olivia                                  anton                 viola,olivia
josefin                                jag                  viccy,amanda  
jag                                     amanda           josefin,matte
amanda                                                     freddie
viola                                                       liggande sebbe 




vid sju på morgonen följde jag med amanda hem, sov några timmar
sedan tog jag bussen in till stan. träffade kompisar och tittade på kläder.
på fredagkväll var jag i hörnefors med kompisarna och hade kul!

LÖRDAG:
sov hos tove från fre-lör. tog bussen in till stan vid tolv. drog till stallet och red Safari.
han kändes bara fin.

efter stallet drog jag till fia.
vi åkte till hennes stall och jag red hennes ponny lillen.
hemma hos fia igen blev det att duscha och fixa sig sen blev det utgång.
träffade mickiz och vickan, sen var det massa killar, men jag orkar
inte rabbla upp alla.
det blev såklart ut och drifta med bilarna, sjukt kul!
vi kom hem nån gång på natten och körde igång en film.

SÖNDAG:
jag och fia latade oss ett bra tag innan vi gick upp.
såg på American Pie Beta House, väldigt rolig film, dock sett den förut.
efter att vi ätit frunch fick jag stjuss till stallet, skrittade ut på Safari 30min.
Pompe fick nöja sig med pussar idag.
efter stallet bar det av hemåt och hemma har jag
suttit framför datorn mest hela kvällen och det ska jag fortsätta med ;)
hoppas ni haft en bra helg! pusss/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0